Inainte de a intelege ce este o campanie Adwords trebuie sa stii cum anume functioneaza motorul de cautare Google, in termeni foarte mari. Spre exemplu, in momentul in care introduci in casuta de cautare cuvintele telefon mobil, Google iti va genera o lista cu link-uri in secundele imediat urmatoare. Aceste link-uri sunt in numar de 10 pe fiecare pagina, insa numarul acestor pagini poate fi urias.
Cum functioneaza? Ei bine, in momentul in care ai inceput cautarea Google-ul va trimite asa-numitele crawlere care vor verifica toata baza de date, site-uri dintre cele mai diverse care contin cuvintele telefon mobil in componenta lor, iar ulterior iti va oferi rezultatele in mai multe pagini catalogate in functie de importanta. Cu alte cuvinte, primul link de pe prima pagina va fi considerat cel mai important si mai relevant pentru necesitatile tale.
In procesul de catalogare al acestor site-uri web intra foarte multe elemente si trebuie avute in vedere multe aspecte, iar acest lucru este cunoscut sub numele de optimizare SEO. Practic, acest SEO este cel care te ajuta sa ajungi cat mai sus in rezultatele generate de motoarele de cautare. SEO este o abreviere si inseamna Search Engine Optimization sau Optimizarea pentru Motoarele de Cautare.
Campania Adwords reprezinta, in aceste conditii, o modalitate exceptionala de a-ti plasa pagina web ce ofera produsele sau serviciile firmei tale in primele rezultate generate de cautari. Cum se intampla acest lucru? Ei bine, in functie de cuvantul cheie care caracterizeaza cel mai bine serviciile sau produsele tale vei plati o suma de bani pentru fiecare click pe care link-ul tau din motoarele de cautare il va primi de la potentialii clienti.
Fiecare cuvant cheie are o anumita competitie in jurul sau si un functie de aceasta competitie plata per click poate fi mai mare sau mai mica. Pentru a intelege mai bine acest aspect imagineaza-ti urmatoarea situatie: competitia pentru cuvintele mingi din plastic este mult mai mica decat competitia pentru cuvintele piese auto si prin urmare vei plati mai putin pentru o campanie Adwords ce promoveaza un site cu mingi din plastic, decat pentru o campanie ce promoveaza un site de piese auto!
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.