Cererea pentru standuri expozitionale este in continua crestere deoarece pe zi ce trece apar noi produse sau servicii ce trebuie prezentate clientilor. Avantajele acestor standuri sunt numeroase, iar in cele ce urmeaza voi incerca sa iti prezint cateva dintre ele.
Inainte de toate un stand ocupa foarte putin spatiu si totodata ofera un mare avantaj in ceea ce priveste publicitatea. Indiferent ca vorbim despre module stradale sau standuri expozitionale de interior, acestea atrag atentia potentialilor clienti inca din prima clipa.
De asemenea, un alt avantaj pe care trebuie sa il in vedere daca vrei sa-ti promovezi afacerea prin intermediul lor este costul foarte mic comparativ cu alte mijloace de publicitate. Un stand expozitional necesita o investitie relativ mica, deoarece nu trebuie sa cumperi spatiu de depozitare, sa angajezi numerosi oameni care sa lucreze pentru a intretine zona sau sa platesti o chirie insemnata.
Cea mai utila modalitate prin care poti sa informezi publicul larg despre noua ta afacere este prin intermediul unor pliante, astfel ca poti opta pentru standuri de plasare a pliantelor. Acestea pot fi asezate in marile centre comerciale, mall-uri sau chiar pe strada, in zonele cu trafic intens. Trecatorii interesati vor lua, cu siguranta, cateva materiale publicitare si astfel serviciile sau produsele tale capata popularitate.
In cazul in care vrei sa promovezi un bun sau serviciu care necesita o serie de explicatii oferite cumparatorului atunci, fara indoiala, trebuie sa optezi pentru standuri de prezentare a produselor. Acesta necesita o amplasare centrala si un trafic intens precum si un angajat care sa le explice cumparatorilor despre ce este vorba si care sunt avantajele – nimic mai simplu!
Targurile reprezinta la ora actuala una dintre locatiile unde se fac cele mai mari vanzari, deoarece aici poti gasi preturi atractive si o oferta larga de produse. Daca esti un vanzator care doreste sa-si aranjeze produsele intr-un mod cat mai eficient atunci cu siguranta vei avea nevoie de standuri expozitionale.
Acestea te scutesc de o multime de neplaceri si totodata vei fi sigur ca beneficiezi la maximum de suprafata de spatiu care iti este alocata. Totodata poti opta si pentru standuri de plasare a pliantelor daca obiectul tau de activitate se intinde si in mediul online, astfel ca toti cumparatorii vor putea comanda in continuare de la tine.
Iata care sunt principalele avantaje ale unor standuri de prezentare a produselor: spatiu valorificat la maximum, investii si costuri de intretinere mici, eficacitate maxima si posibilitate de a transforma un cumparator ocazional in client fidel.
Daca toate acestea v-au convins sau, macar, v-au starnit interesul, va propunem sa vizitati unul dintre cei mai mari producatori autohtoni de standuri – Matt DeSign – www.mattdesign.ro
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.