Marketing-ul online presupune promovarea in mediul online a serviciilor sau a bunurilor pe care o firma incearca sa le comercializezi, iar acest marketing online se poate face prin mai multe mijloace, astfel ca in cele ce urmeaza vor fi trecute in revista cateva dintre cele mai importante. Prin urmare, daca te afli in situatia in care doresti sa atragi noi vizitatori si implicit clienti pentru afacerea pe care o detii, atunci iata cateva dintre mijloacele prin care poti face acest lucru.
Una dintre cele mai bune modalitati este promovarea prin intermediul retelelor de socializare, locul in care activeaza un numar urias de oameni atat din Romania, cat si din alte tari ale lumii. Dintre toate aceste retele sociale merita sa amintim despre Facebook, una dintre cele mai mari si totodata locul in care iti poti promova website-ul repede, usor si eficient. Pentru inceput este necesar sa creezi o pagina de Facebook, iar ulterior sa o promovezi in acest mediu pentru a atrage cat mai multi vizitatori si pentru a-ti spori veniturile.
O alta metoda foarte buna prin care poti mentine legatura cu vizitatorii sau clientii pe care afacerea ta ii are este prin intermediul unei campanii de e-mail marketing. Cu alte cuvinte, redactarea unui e-mail si trimiterea acestuia catre un public tinta format din oameni care s-au inregistrat cu adresele lor de e-mail in cadrul website-ului tau si care sunt interesati de ofertele sau mesajele pe care le trimiti, este una dintre cele mai eficiente modalitati de a-ti creste profitul.
Alta tehnica de promovare online este optimizarea pentru motoarele de cautare in jurul unor anumite cuvinte cheie. Daca detii un magazin online care comercializeaza articole de imbracaminte atunci trebuie sa il optimizezi pentru a fi plasat intr-o pozitie cat mai buna atunci cand cineva introduce in casuta de cautare Google cuvintele respective. De asemenea, exista si o alternativa la optimizarea pentru motoarele de cautare ce iti va plasa website-ul intr-o pozitie superioara ori de cate ori cineva cauta respectivele cuvinte cheie, iar aceasta se numeste Adwords. O campanie Adwords se poate dovedi a fi un mijloc exceptional de a atrage noi vizitatori si clienti.